رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش با اشاره به حضور خادمیاران حرم مقدس رضوی همراه با پرچم متبرک گفت: این حرکت فرهنگی با هدف ایجاد فضای معنوی نزد دانش آموزان، درراستای مقابله با فعالیت‌های مخرب دشمن، تبیین و ترویج فرهنگ رضوی صورت می‌گیرد.

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رئوف در مدارس زنجان

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با هماهنگی اداره امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، خادمیاران حرم مقدس رضوی همراه با پرچم متبرک گنبد و بارگاه امام رئوف حضرت امام رضا(ع)، در تعدادی مدارس شاهد حضور یافته و فضای مدارس شاهد استان و همچنین دانش‌آموزان این مدارس با عطر و شمیم بارگاه کبریایی امام رضا(ع) عطرآگین شد.

 خالقی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان صبح امروز در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از حضور خادمیاران در مدارس شاهد اظهار داشت: این حرکت فرهنگی با هدف ایجاد فضای معنوی نزد دانش‌آموزان، درراستای مقابله با فعالیت‌های مخرب دشمن، تبیین و ترویج فرهنگ رضوی صورت گرفت و امید است این نوع اقدامات مورد عنایت امام رئوف(ع) واقع شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک، شور و شوق دانش‌آموزان، رقابت در تمسک جستن و اشک‌هایی که از گوشه چشمان دانش‌آموزان روانه می‌شد، بسیار دیدنی بود.

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رئوف در مدارس زنجان

وی افزود: تلاوت قرآن، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، مدیحه سرایی و عزاداری ایام شهادت فاطمه زهرا(س)  از جمله بخش‌های مختلف حضور خادمیاران در مدارس بود.

در پایان خادمیاران حرم حضرت امام رضا( ع) با گرداندن پرچم، حاضرین در مراسم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی بردند.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.