کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی روز یکشنبه (به وقت محلی) با انتقاد از سخنان دونالد ترامپ در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مهاجرانی که به آمریکا می‌آیند، گفت: ترامپ روز به روز بدتر و دیوانه‌تر می‌شود.

فرماندار سابق نیوجرسی: ترامپ روز به روز دیوانه‌تر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کریستی در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان با اشاره به نقل قول ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از پوتین، گفت: ترامپ هر روز دیوانه‌تر می‌شود و کارش به جایی رسیده است که برای تائید خودش به سخنان شخصیتی مثل پوتین استناد می‌کند یا اینکه ورود مهاجران به آمریکا را باعث مسموم شدن خون آمریکا می‌نامد.

فرماندار سابق نیوجرسی با بیان اینکه ترامپ یک شخصیت نفرت‌انگیز است، تاکید کرد: کاری که او انجام می‌دهد هم نفرت انگیز است و سعی دارد با مفاهیمی که در سخنانش نهفته است، مردم آمریکا را که کاملاً تحت استرس و فشار ناشی از مشکلات اقتصادی و درگیری‌های سراسر جهان هستند، تحت تاثیر قرار داده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

کریستی در ادامه سخنان خود نه تنها به انتقاد از ترامپ بسنده نکرد بلکه آن دسته از اعضای کنگره آمریکا که رئیس جمهور پیشین ایالات متحده را برای بازپس‌گیری کاخ سفید حمایت کرده‌اند، مورد انتقاد قرار داد.

وی همچنین با بیان اینکه نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی به خاطر این جمله‌اش که «ترامپ هنوز هم شایسته خدمت است» باید از خودش خجالت بکشد، تاکید کرد: آیا شما عقیده دارید کسی که می‌گوید مهاجران خون این کشور را مسموم می‌کنند و پوتین صلاحیت رئیس جمهور شدن آمریکا را دارد، شایسته خدمت است؟

به نوشته پولیتیکو دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا روز جمعه در جریان کمپین خود برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا در نیوهمپشایر سخنان پوتین در مورد خودش (ترامپ) را به هوادارانش یادآور شده بود.

رئیس جمهور روسیه پیش‌تر گفته بود: اتهاماتی که در آمریکا علیه ترامپ مطرح می‌شود، موقعیت ایالات متحده را در صحنه جهانی به عنوان نمونه‌ای از دموکراسی تضعیف می‌کند.

ترامپ در ادامه با انتقاد از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که سیاست‌هایش منجر به ورود سیل بی‌رویه مهاجران از مرزهای جنوبی ایالات متحده به این کشور شده است، تاکید کرده بود: مهاجران خون کشور ما را مسموم می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.