۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 947159

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار این کلانشهر برای چندمین بار در خصوص طرح‌های زودبازده و انتصاب ها تذکر دادند.

شهردار مشهد دوباره تذکر گرفت

به گزارش قدس خراسان، عضو شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در نود و هشتمین جلسه علنی این شورا اظهار کرد: شهردار مشهد خود را ملزم به پاسخگویی به اعضای شورای شهر نمی‌داند.

مجید دبیریان افزود: اخیرا برخی طرح‌های زودبازده از دستور کار مناطق شهرداری حذف شده است که حذف این طرح‌ها بدون هماهنگی با شورای شهر پذیرفتنی نیست و شهردار باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: هیچ یک از طرح‌های مصوب زودبازده به خصوص در حاشیه شهر نباید حذف شود.

دبیریان ادامه داد: همچنین در حوزه انتصاب‌ها چندین بار به شهردار تذکر داده شده تا هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مدیران عامل سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدام کند اما هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

شهرداری از اجرای برخی طرح‌ها امتناع می‌کند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکر به «محمد رضا قلندر» شهردار این کلانشهر اظهار کرد: خرداد ماه پارسال طرح «جایگزینی جریمه تاخیر در امور مالی مدیریت شهری» مصوب و پس از انجام چندین نشست با نخبگان دانشگاهی و مکاتبه‌های لازم ابلاغ شد.

حجت الاسلام حسن منصوریان افزود: اما در مهرماه امسال مکاتبه‌ای با امضای شهردار به شورای شهر انجام شد که طبق آن اجرای این طرح ثمره‌ای برای مدیریت شهری ندارد، لذا آن را اجرا نمی‌کنند.

وی گفت: حدود یک و نیم سال پیگیری برای اجرایی شدن این طرح توسط شورا صورا گرفت، حال چگونه است که شهرداری از اجرای آن امتناع می‌کند، مطمئن هستم شهردار نخوانده این مکاتبه را امضا کرده است و این طرح باید اجرایی شود.

عدم پاسخگویی شهردار

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری به هیات رییسه شورا اظهار کرد: در هر جلسه این شورا، چندین تذکر به شهردار داده می‌شود اما پاسخی از سمت شهردار داده نمی‌شود.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: عدم پاسخگویی شهردار باید از سوی هیات رئیسه پیگیری شود.

شهردار مشهد در ماه‌های گذشته چندین بار از شورای شهر بابت عملکرد مدیریت شهری پیرامون طرحهای عمرانی تذکر گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.