مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان گفت: امسال نزدیک به ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی دور افتاده توزیع شده است.

توزیع ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی در مدارس استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات گرمایشی برای مدارس استان اظهار داشت: امسال نزدیک به ۱۰۰ دستگاه رادیاتور برقی برای مدارس استان به‌ویژه در مناطق روستایی دورافتاده توزیع شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در کل لوازم بخاری گازسوز، بخاری نفتی و چکه‌ای از مدارس استان حذف شده است، گفت: همه مدارس در مناطق شهری و یا مناطق روستایی مجهز به موتورخانه و یا پکیج هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق دورافتاده که تعداد دانش‌آموزان آنها هم کم است بخاری‌های برقی تابشی و یا رادیاتورهای برقی توزیع شده است، افزود: مابقی اقدامات انجام شده مربوط به بحث موتورخانه و پکیج دیواری و زمینی بوده است.

اسلامی با بیان اینکه الزام این اداره‌کل بر این است که هر مدرسه‌ای که تحویل داده می‌شود، انشعابات آب، برق و گاز آن وصل شده باشد در غیر این صورت تحویل آموزش‌و پرورش داده نمی‌شود، گفت: پروژه ۱۲ کلاسه شهید سلیمانی در شهر دندی آماده تحویل است منتهی چون آب و برق آن وصل نشده است در حال حاضر تحویل نداده‌ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ادامه داد: همچنین پروژه ۶ کلاسه گلشهر ابهر هم آماده تحویل است اما چون انشعابات آب، برق و گاز آن و حتی خیابان‌کشی هم صورت نگرفته است در حال حاضر تحویل آموزش‌وپرورش نداده‌ایم.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.