نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایمان و اراده نیروهای مسلح ایران نمونه عینی قدرت جنگ نرم و برخورداری از تجهیزات پیشرفته نمونه قدرت جنگ سخت است.

امام جمعه بوشهر:ایمان و اراده نیروهای مسلح نمونه عینی قدرت جنگ نرم است

به گزارش قدس انلاین،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در همایش دانش افزایی و قدرت نرم " آجا " به میزبانی منطقه پدافند هوایی جنوب در بوشهر اظهار کرد: قدرت نرم انسان ساز است طوریکه در قرآن نیز بر قدرت نرم و سخت تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نرم به انسان توانمندی معنوی می‌دهد افزود: نمونه امروزی قدرت نرم ، مردم غزه هستند که با وجود تعداد بالای شهیدان و ویران شدن زیرساخت های شهری و مناطق مسکونی اما همچنان شعار مقاومت و ایستادگی می‌دهند و تا پای جان از آرمان فلسطین دفاع می‌کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: در نبرد غزه قدرت سخت رژیم صهیونیستی غالب است اما قدرت نرم افزاری مقاومت مردم غزه غلبه بیشتری دارد.

صفایی بوشهری ادامه داد: ستاد مقاومت در غزه فوق العاده متفکر است و محاسبه گر در جنگ سخت است که تا اکنون پیروزی نصیب جبهه مقاومت شده است.

وی تصریح کرد: جنگ در غزه از شتاب به فرسایش رسیده است و توانمندی سخت افزاری رژیم جعلی صهیونیستی دچار افول شده است.

امام جمعه بوشهر گفت: وطن پرستی و عشق به میهن ، مبارزه با ظلم ، مقاومت و استکبار ستیزی از مولفه‌های ماندگار و قدرت افزا جنگ نرم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.