فیلمبرداری فیلم کوتاه «دایره تقسیم» به کارگردانی حسین نعمتی در تهران به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «دایره تقسیم» به پایان رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «دایره تقسیم» در چند لوکیشن مختلف در محله دولت آباد شهرری انجام شده است. این فیلم کوتاه در ژانر درام معناگرا ساخته شده و اولین تجربه حسین نعمتی در مقام کارگردان و نویسنده و دومین اثر او به عنوان تهیه‌کننده است.

«دایره تقسیم» نگاهی دراماتیک به مساله کارما دارد که همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی بشر بوده و در ابعاد مذهبی و روانشناسی بحث‌های زیادی را به همراه داشته است و در قرآن مجید هم در آیه ۷ سوره زلزله، آیه معروفی وجود دارد که بیانگر این موضوع است: «پس هر کس به قدر ذره‌ای کار نیک کرده باشد (پاداش) آن را خواهد دید.»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چرخه بدی در بین آدم‌ها ادامه دارد تا آنکه کسی با انجام کاری نیک به این چرخه پایان داده و چرخه‌ای جدید از اتفاقات خوب را رقم می‌زند.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «دایره تقسیم» به پایان رسید


این فیلم هم اکنون مرحله تدوین را سپری می‌کند و قرار است بعد از پایان مراحل فنی در پلتفرم‌ها و رسانه ملی به نمایش درآید.

صابر اوریر، فرناز جوانمردی، صدر علی محمدی، مهناز صاحبی، شایان نوروزی، پروا فرحزادی، پیمان ناروی، سیدجواد سجادی گزی، سید علی حسینی، محمد زکریا باقری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل ساخت فیلم کوتاه «دایره تقسیم» به این شرح است: نویسنده و کارگردان: حسین نعمتی، تهیه‌کننده: حسین نعمتی، جانشین تهیه‌کننده: سمیرا نبی‌خانی، مدیر تصویربرداری: سعید اصفهانی، تصویربردار: سعید امیری، دستیار تصویر: محمدرضا علی‌آبادی، دستیار اول و برنامه‌ریز: امیرحسین غفاری، دستیار دوم کارگردانی: کوثر خان، منشی صحنه: رها جلالی، طراح صحنه و لباس: عسل رضایی، طراح گریم: گیتی رنجبر، عکاس: سولماز مقرب‌پور، صدابردار: میثم قاسمی، مدیر تولید: سیدعلی حسینی و تدارکات: حمید قوجالو.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.