معاون پارلمانی رییس جمهور بر حمایت دولت از میزبانی‌های بین‌المللی فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد.

معاون رییس جمهور مهمان ویژه مستریونیورس/حسینی: دولت از میزبانی‌های بین‌المللی حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز با سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در راستای برگزاری رویدادهای بین‌المللی فدراسیون بدنسازی در سال پیش رو دیدار و گفت‌وگو کرد.

نصیرزاده در ابتدای این نشست گزارشی از دستاوردهای فدراسیون بدنسازی و اخذ میزبانی‌های بین‌المللی از جمله مسابقات بین‌المللی مستریونیورس ایران، مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا و مسابقات قهرمانی پرورش اندام مردان جهان در سال ۲۰۲۴ ارائه کرد و گفت: بدون شک برگزاری این رویداد در کشورمان با حضور نمایندگان کشورهای خارجی دستاوردهایی فراتر از ورزش در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به همراه خواهد داشت. در همین راستا انتظار می‌رود که دولتمردان هم به کمک ما بیایند تا بتوانیم به بهترین شکل در برگزاری این رویداد و پذیرایی از میهمانان خارجی موفق عمل کنیم.

همچنین حسینی در ادامه این نشست تاکید کرد: همواره به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اعتقاد داشتم. موفقیت‌های فدراسیون بدنسازی را هم دنبال می‌کنم و قهرمانی‌های اخیر شما را تبریک می‌گویم. قطعا دولت برای حمایت از این میزبانی‌های بزرگ پیش‌قدم خواهد شد.

در پایان این نشست با دعوت رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مقرر شد معاون پارلمانی رییس جمهور میهمان ویژه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس ایران(گرامیداشت دهه مبارک فجر) باشد. این رقابت‌ها ۲۳ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.