تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد موفق شد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، سه بر یک تیم چادرملو اردکان را شکست دهد.

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد حریف خود را با شکست بدرقه کرد

به گزارش قدس خراسان، در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه مملو از تماشاگر مهران، موسوم به قله عقاب‌ها برگزار شد، ابتدا تیم میهمان با یک بازی بی نقص موفق شد دست نخست را ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود تمام کند و با روحیه بهتر ادامه دهنده این دیدار باشد.

اما در دست دوم شرایط تغییر کرد و این بار تیم نیان بود که موفق شد با یک بازی حساب شده و پرهیجان ۲۵ بر ۱۲ با اقتدار حریف اردکانی را شکست دهد و در مجموع دست شماری را در عدد یک به تساوی بکشاند.

همچنین در دست سوم نماینده والیبال مشهد در ادامه روند خوب دست گذشته، توانست ۲۵ بر ۱۹ بر میهمان خود غلبه کند و در مجموع ۲ بر یک پیش بیفتد.

تیم نیان الکترونیک مشهد با حفظ انسجام تیمی و انجام یک بازی با برنامه سرانجام موفق شد با پیروزی ۲۵ بر ۱۷ در دست چهارم، در نهایت سه بر یک برنده این دیدار حساس خانگی شود و جایگاه خود را جدول مسابقات تثبیت کند.

یوسف جوان از تیم نیان الکترونیک مشهد یکی از امتیازآورترین و بهترین بازیکن تیم مشهد بود که نقش مهمی در برد نماینده والیبال خراسان رضوی داشت.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته و تیم چادرملو اردکان با برد مقابل تیم طبیعت پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و چادرملو اردکان به ترتیب با ۱۵ و ۱۸ امتیاز، رتبه های دهم و هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند.

تیم نیان الکترونیک در دیدار بعدی خود سوم دی ماه میهمان سایپا تهران و چادرملو نیز در اردکان میزان شهداب یزد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.