معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، گفت: با تأیید نرخ پیشنهادی شورای شهر در هیئت تطبیق فرمانداری تهران، برای متروی پرند همان نرخ بلیت مترو تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) در نظر گرفته خواهد شد.

فرمانداری تهران: نرخ بلیت مترو پرند به تصویب نهایی رسید

به گزارش قدس آنلاین،  سعید بشیری روز پنج شنبه در تشریح روند تأیید نرخ بلیت متروی پرند از سوی هیات تطبیق فرمانداری تهران، گفت: برای متروی ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) پیشتر نرخ ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان برای استفاده از کارت بلیت و افزایش ۱۰ درصدی برای بلیت های تک سفره در نظر گرفته شده بود که البته با افزایش کمتر از ۱۰ درصد یعنی ۱۵ هزار تومان، تأیید و اجرایی شد.

وی افزود: برای نرخ بلیت متروی پرند نیز بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران بدون هیچ افزایشی همین مبالغ ۱۳ هزار و ۶۵۰ برای استفاده از کارت بلیت و ۱۵ هزار تومان برای بلیت های تک سفره از سوی هیات تطبیق فرمانداری تهران در جلسه ای با حضور نمایندگان دادگستری و شورای شهر تهران مورد تأیید قرار گرفت. به این ترتیب شهروندان می‌توانند با همان مبلغ پرداختی در ابتدای این خط یعنی ایستگاه شاهد (۱۳هزار و ۶۵۰ یا ۱۵ هزار تومان) تا ایستگاه پرند طی طریق کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در تشریح روند تأیید مصوبات شورا در هیات تطبیق فرمانداری تهران، تأکید کرد: اگر فرمانداری اعتراضی نسبت به مصوبه ای داشته باشد در جلسه ای که مصوبه بررسی می شود مکاتبات را تحویل نماینده شورا که در حال حاضر آقای امانی هستند می دهد و اگر نسبت به مصوبه فرمانداری اعتراضی نداشته باشد، به منزله تأیید قلمداد می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.