فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه آذربایجان خط مقدم صحنه آزمایش‌های بزرگ است، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی از فداکاری شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس نشات گرفته است.

اقتدار ایران از فداکاری شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس نشات گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در "همایش "یاد یاران" و تجلیل و تکریم از پیشکسوتان ارتش در منطقه شمال غرب کشور که در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش آذربایجان در حوادث انقلاب اسلامی و پس از آن گفت: آذربایجان خط مقدم صحنه آزمایش‌های بزرگ است و این پایگاه پیشگام در حرکت انقلابی نیروی هوایی در سال ۵۷ بوده است.

وی افزود: پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در طول هشت سال دفاع مقدس با انجام انواع مأموریت‌های محوله در عرصه‌های مختلف درخشید و بعد از جنگ تحمیلی هم با طراحی و ساخت جنگنده صاعقه میزبان اسکادرانی از این جنگنده بوده و در تربیت و آموزش خلبانان جوان این کشور پیشتاز است.

امیر واحدی با اشاره به برگزاری همایش یاد یاران و با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی قدم کوچکی برای تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت پیشکسوتان و حماسه سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: شما دلاور مردان این سرزمین در طول هشت سال جنگ تحمیلی و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف همواره یار و پشتیبان نظام اسلامی و کشورمان بوده و هستید و با سربازی خود باعث سرافرازی این مرز و بوم شدید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: سرمایه بزرگ کارکنان نیروهای مسلح دعای خیر شما برای انجام مأموریت‌های خود در حراست از ایران عزیز و سرافراز است و امیدوارم که همیشه مشمول دعای خیرتان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.