نخستین بوستان ویژه کاشت نهال به نام قهرمانان و مدال‌آوران حوزه اهدای خون به نام «باغ زندگی» و با هدف فرهنگسازی این اقدام خداپسندانه برای نخستین بار در مشهد راه‌اندازی شد.

«باغ زندگی» ویژه داوطلبان اهدای خون در مشهد راه‌اندازی شد
به گزارش قدس خراسان، سرپرست اداره روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اهداکنندگان خون پیام‌آوران نجات، امید و لبخند زندگی برای بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خونی هستند و از ظرفیت آن‌ها می توان برای تبیین الگوهای اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی بهره برد.

مصطفی مهدوی ارفع ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی، اهدای خون داوطلبانه و ارتقای سطح آگاهی مردم پویش "لبخند زندگی در باغ زندگی" را راه‌اندازی کردیم و دراین راستا فضایی در "باغ زندگی" واقع در بوستان بهار مشهد برای کاشت نهال به نام قهرمانان و مدال‌آوران امر اهدای خون در اختیار انتقال خون خراسان رضوی قرار گرفت.

وی بیان کرد: این حرکت با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد مقدس در جهت فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه اهدای خون در جامعه اجرا می‌شود.

مسوول روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی گفت: امروز میزبان تعداد پنج نفر از اهداکنندگان و قهرمانان اهدای خون بودیم و امیدواریم بتوانیم با این حرکات بیش از پیش در جهت فرهنگ سازی و ترویج اقدام نیکوکارانه اهداکنندگان خون قدم برداریم.

اداره‌ کل انتقال خون خراسان رضوی وظیفه تامین خون ۶۳ بیمارستان این استان را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.