سخنگوی جنبش انصارالله سکوت بین‌المللی در قبال وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرد و گفت عملیات دریایی یمن برای هیچ کس به جز رژیم صهیونیستی برای وادار کردن آن به توقف تجاوزات و رفع محاصره غزه، مایه نگرانی نیست.

انصارالله: عملیات دریایی یمن برای هیچکس جز رژیم صهیونیستی مایه نگرانی نیست

به گزارش قدس آنلاین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی گفت، «مردم عادی که ارزش‌های انسانی را رعایت می‌کنند، ادامه قتل عام دشمن صهیونیست در غزه را قویا رد می‌کنند و این همان چیزی است که باید نگرانی جهان را برانگیزد».

وی افزود: «عملیات دریایی یمن برای هیچ کس به جز رژیم صهیونیستی برای وادار کردن آن به توقف تجاوزات و رفع محاصره غزه، مایه نگرانی نیست».

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف کرد و به چند کشتی که عازم بنادر سرزمین‌های اشغالی بودند و به هشدارها برای تغییر مسیر خود توجه نکردند، هدف قرار داد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد، «جامعه جهانی نباید اجازه دهد رژیم صهیونیستی از همه حد و مرزها عبور کند و همه ارزش‌ها و مقدسات را زیر پا بگذارد».

سخنگوی جنبش انصارالله اضافه کرد، «دین اسلام ما کشتار ناحق یک نفر را مانند کشتن همه مردم می‌داند، پس چگونه است که اسرائیل می‌تواند مرتکب نسل‌کشی می شود و صدها غیرنظامی را در یک حمله بکشد؟».

وی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که «این سکوت بین المللی در قبال این وحشی‌گری اسرائیل تا کی ادامه خواهد داشت؟ چه کسی به آمریکا این حق را داد که اسرائیل را برای ادامه جنایات خود علیه مردم بی‌دفاع غزه، سلاح و پوشش سیاسی بدهد؟».

وی افزود: «جهان باید مراقب اسرائیل باشد که برای گسترش دامنه درگیری‌ها تلاش می‌کند، به ویژه در منطقه عربی و اسلامی که باید برای حمایت از غزه بسیار تلاش کند و نگذارد نتانیاهو از مخمصه‌اش نجات پیدا کند».

عبدالسلام تأکید کرد که «همه باید برای توقف فوری تجاوز و رفع محاصره غزه صدای خود را بلند کنند».

سخنگوی انصارالله در پایان از مواضع مالزی مبنی بر عدم استقبال از کشتی‌های صهیونیستی تقدیر کرد و گفت: «امیدواریم تمامی اعضای سازمان همکاری اسلامی که با صهیونیست‌ها در ارتباط هستند، کشتار صهیونیست‌ها در غزه را محکوم و آنان را تحریم کنند».

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.