شب گذشته و به همت خیران مراسم شب یلدا برای جوانان مبتلا به سرطان با حضور بیش از ۱۵۰نفر در محل تالار رودکی سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

به همت خیران انجام شد؛ برگزاری جشن یلدا برای بیماران سرطانی

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیر موسسه خیریه محمدحسین رضوی، با این بیان که یکی از اهداف مهم در مسیر حمایت و درمان جوانان مبتلا به سرطان تقویت روحیه و بالا بردن انگیزه در آن هاست، اظهار داشت: هر ساله مراسم شب یلدا را با هدف گردهمایی جوانان مبتلا به سرطان در محیطی شاد برای تقویت روحیه آن ها برای ادامه درمان‌ها و همچنین ارائه بسته‌های کمک معیشتی و هدایای در نظر گرفته شده از طرف خیران برگزار می‌شود.

نسترن رضوی گفت : امسال نیز این مراسم را در روز اول دی در محل تالار رودکی سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان مبتلا به سرطان تحت پوشش به همراه خانواده‌های آنان و همچنین جمعی از خیران، هنرمندان و چهره‌های شناخته شده که از حامیان هستند، برگزار شد.

رضوی با این اعلام که در مراسم امسال افتتاح درخت آرزوها را برپا کردیم، افزود: درخت سفید رنگ با گوی‌های شیشه‌ای کوچک در کنار سفره یلدا قرار داده شد و آرزوهای بیماران که از قبل جمع آوری شده بود در بین شاخه‌های درخت آویزان شده و قبل از مراسم جشن یلدا به کمک خیران و جذب حامی مالی سعی در برآورده کردن آرزوهای این عزیزان شد.

وی تاکید کرد: جوانان بین سنین ۱۶ تا ۳۰ سال که به بیماری سرطان مبتلا هستند، می توانند با مراجعه به این موسسه خیریه از تمامی امکانات و حمایت‌های رایگان شامل : ارائه خدمات ویزیت مشاوره درمان به صورت رایگان، تأمین بخشی از هزینه دارویی و درمانی، اسکان بیماران تحت درمان، کمک به بالا بردن اعتماد به نفس بیمار با ایجاد توانمند سازی و اشتغال، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌ها و دیگر موارد مرتبط بهره‌مند شوند.

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.