طی چند روز گذشته خبری مبنی بر فروش میلیاردی سینمای کاشمر طی سه ماه در رسانه‌های مختلف بازتاب بسیاری داشت، موضوعی که بسیاری آن را کذب و برخی دیگر آن را تائید کردند.

فروش میلیاردی تنها سینمای کاشمر درست یا غلط؟

به گزارش قدس خراسان، مدیر سینما ایران کاشمر اظهار کرد: علیرغم اینکه یک روز در هفته بلیت ۳۵ هزار تومانی سینمای کاشمر نیم بها بوده و تماشاچیان برخی سانس‌ها در اوایل هفته کمتر از ۱۰ نفر بودند اما طی سه ماه گذشته فروش‌مان میلیاردی بوده است.

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه سینمای کاشمر پس از آتش‌سوزی سال گذشته در شهریورماه امسال مجدد فعالیت خود را با همکاری موسسه سینما شهر آغاز کرد، خاطرنشان کرد: سه ماه از بازگشایی مجدد این سینما بیشتر نمی‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سایر سینماهای کشور فیلم‌های به روز نیز در تنها سینمای کاشمر هم اکران می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه طی این مدت با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم.

مدیر سینما ایران کاشمر با بیان اینکه هرچند روزهای سه شنبه قیمت ۳۵ هزار تومانی بلیت نیم بها و اواخر هفته استقبال بهتر بود توانستیم به آن فروش مطلوب در سطح کشور برسیم، تصریح کرد: سینما ایران کاشمر ۱۷۰ صندلی و یک سالن دارد.

وی گفت: سامانه فروش مرکزی بلیت (سمفا) از همان روز اول در مجموعه سینمای کاشمر راه‌اندازی شده است، حدود ۶۵ درصد شهروندان بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری نموده‌اند.

هاشمی با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه و آخر هفته ۵ تا ۶ سانس و سایر روزها در ۴ سانس اکران فیلم داریم، افزود: روزهای سه شنبه چون قیمت بلیت نیم بها است و همچنین آخر هفته اغلب صندلی‌های سینما تکمیل می‌شود، ولی اوایل هفته سیانس‌هایی هم داشته‌ایم که با ۱۰ نفر اکران فیلم انجام شده است.

 مدیر سینما ایران کاشمر عنوان کرد: البته استقبال به نوع فیلم هم بستگی دارد، طی این مدت در سینما ایران کاشمر ۶ فیلم اکران شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.