مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش شدید دید افقی در ساعت های اولیه بامداد روزهای سوم و چهارم دی ماه گفت:مسافران پیش از ساعت هشت بامداد روزهای یاد شده به جاده نزنند.

سرما و یخبندان در راه کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش قدس انلاین، علیرضا نیکروز با اشاره به سرمای شدید هوا و احتمال یخبندان در جاده های مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از رانندگان خواست خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

وی بیان کرد:۹گروه امدادگر در کهگیلویه و بویراحمد برای نمک پاشی محورهای برفگیر ساماندهی شده است و از امشب کار نمک پاشی در جاده های برفگیر و پرتردد آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در استان به علت سرما و یخبندان گرفته نشده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سامانه بارندگی که بامداد امروز وارد استان شده تاکنون ۱۰.۲ میلیمتر باران در یاسوج،۹.۲ سی سخت، ۷.۷دوگنبدان ,دهدشت ۱۲ و امامزاده جعفر۵.۵ میلیمتر باران ثبت شده است.

ولی بهره مند تصریح کرد: این سامانه بارشی تا پایان روز یکشنبه سوم دی ماه در استان فعال خواهد بود.

وی وزش باد،باران پراکنده و کاهش دما را از دیگر پدیده های هواشناسی استان در شبانه روز آینده ذکر کرد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کاهش ۱ تا ۳ درجه ای حداقل دمای هوا بامداد فردا سوم دی ماه دمای هوای سه شهر استان به نزدیک صفر یا کمتر می رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.