مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی سطح استان، گفت: در جریان این پایش‌ها به ۱۲۳ اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده است.

اخطار شرکت گاز کرمانشاه به ۱۲۳ اداره پُرمصرف

به گزارش قدس آنلاین،  ناصر حسینی اظهار کرد: از ابتدای شروع فرایند پایش‌ها تاکنون ۲۲۶۱ مورد پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

 حسینی گفت: در جریان این پایش‌ها به ۱۲۳ اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده، ولی تاکنون گاز هیچ نهادی قطع نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، ۱۴ اداره و نهاد نیز از انجام پایش دما ممانعت به عمل‌ آورده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از دستگاه گرمایشی در محیط‌های باز ممنوع است، گفت: در جریان پایش‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۶۰ عدد گرماتاب از مکان‌های مختلف جمع‌آوری‌شده است.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم مدیرت مصرف گاز، گفت: با پرداختن به اهمیت گاز طبیعی و آگاه‌سازی جامعه به دنبال آن هستیم که خود مردم پایش دمای ادارات و سازمان‌ها را بر عهده بگیرند، زیرا هیچ‌چیز به‌اندازه اراده مردم در مصرف درست انرژی مؤثر نیست.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: باید به حدی مسئولیت‌پذیری مردم در قبال گاز طبیعی افزایش یابد که آنان خود را عضوی از خانواده شرکت ملی گاز دانسته و هر جا که هدررفت و یا دمای بالا را مشاهده کردند، تذکر بدهند.

 وی با بیان این که یکی از اقدامات مؤثر این شرکت در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش مصرف گاز، تهیه کلیپ با موضوع علل هدررفت انرژی گاز و راه‌های مصرف بهینه و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه‌ها است، اظهار کرد: به‌زودی چند برنامه دیگر در زمینه فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه گاز را اجرایی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.