مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در فارس گفت: فارس به عنوان اولین استان طرح امید برکت را برای دهک‌های پایین اجرا می‌کند و ابتدا درمان رایگان ۸۸ بیمار سرطانی دهک‌های ضعیف عملیاتی می‌شود.

درمان رایگان ۸۸ بیمار سرطانی دهک‌های پایین درآمدی در فارس

به گزارش قدس آنلاین، حسین پورنورعلی صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: با هدف امیدافرینی و محرومیت‌زدایی و با حمایت مالی بنیاد پانزده خرداد و همکاری قرارگاه سلامت بنیاد احسان ۲۰۰۰ بیمار سرطانی در کشور به صورت رایگان در مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز جامع غربالگری، پیشگیری و تشخیص و درمان سرطان کشور مداوا خواهند شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس گفت: مرکز جامع سرطان برکت با دستگاه‌های شتاب دهنده خطی دستگاه سایبر نایف و دستگاه توموتوراپی و دستگاه سی تی سیمولاتور تجهیز شده و با بخش‌های تخصصی شیمی درمانی رادیوتراپی، ژنتیک و آزمایشگاه پاتوبیولوژی به بیماران به خصوص بیماران هدف بنیاد، خدمات ارائه می‌دهد.

پورنورعلی در پایان گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه میان استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گام اول سهمیه استان فارس ۸۸ نفر بیمار است که این بیماران از بین دهک‌های یک تا پنج انتخاب و فرایند درمان خود را در مرکز جامع سرطان برکت دنبال می‌کنند تا توزیع عادلانه خدمات درمانی در میان محرومان به مرور محقق شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.