فرمانده انتظامی طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری ازاشخاص با شگرد طلب ارز دیجیتال از آنان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۲۸۰ میلیارد تومانی در طبس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز به رسانه ها اعلام کرد: در پی اعلام شکایت چندین نفر از شهروندان به مراجع قضائی و متعاقب ارجاع شکایت آنان به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری از آنها از سوی فردی ناشناس با جعل عنوان طلب مبلغ میلیاردی ارز دیجیتال، بلافاصیله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

وی بیان داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته ها، دریافتند فردی با طرح و نقشه قبلی با جعل مدارک شناسایی و شکایت طلب ارز دیجیتال از افراد در چندین مرحله، مبلغ حدود ۲۸۰ میلیارد تومان معادل ارز دیجیتال از آنها کلاهبرداری کرده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی  در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

سرهنگ مریمی تصریح کرد : متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و  بزه  انتسابی را  پذیرفت که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.