۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 949601

فیلمسازان با ۴ فیلم کوتاه به سراغ مقاومت مردم فسلطین و روایت مظلومیت غزه رفتند.

روایت غزه سوژه ۴ فیلم کوتاه شد

به گزارش قدس آنلاین، تولید ۴ اثر کوتاه با موضوع غزه و مقاومت مردم فلسطین در مرکز فیلم جوان سوره به پایان رسید.

مرکز فیلم جوان سوره با هدف ایجاد چرخه تولید فیلم داستانی در کشور و حمایت و معرفی استعدادهای جوان فیلمسازی، نهادهایی را با محوریت حوزه‌های هنری در استان‌های کشور تاسیس کرده است که باشگاه فیلم رویش در مشهد و مدرسه سینمایی سلام در رشت از جمله این نهادهای تازه تاسیس است که ۲ اثر از آثار مذکور را تولید کرده‌اند.

فیلم کوتاه «آغوش» به کارگردانی امیرحسین کشمیری و تهیه‌کنندگی حسین رضایی‌فرد اولین محصول تجربی کوتاه مدرسه سینمایی سلام است که پس از طی مراحل فنی آماده نمایش شده‌ است.

فیلم کوتاه «پیام» به نویسندگی و کارگردانی سعید ملتجی تولید باشگاه فیلم رویش مشهد است که روایت یک خبرنگار خانم را قبل از شهادت او و بعد از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به تصویر می‌کشد. صداگذاری این فیلم کوتاه، با صداهای واقعی در شهر غزه انجام شده‌ است.

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی است که با الهام از شعر غسان کنفانی درباره مظلومیت کودکان غزه ساخته شده‌ است.

انیمیشن کوتاه «سرزمین جوانه‌های غمگین» به کارگردانی زینب‌سادات بدری و تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی نیز قصه‌ای درباره امتداد خون کودکان غزه است که با همکاری مشترک مرکز انیمیشن سوره و مرکز فیلم جوان سوره به تولید رسیده‌ است.

همزمان با اعلام اسامی این آثار، پوستر رسمی آن‌ها منتشر شد و به زودی عرضه این ۴ اثر کوتاه آغاز خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.