ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در فصل دوم برنامه‌ تلویزیونی «محفل» آغاز شده است و تا ۱۳ دی‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام فصل دوم برنامه تلویزیونی «محفل» آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، «محفل» پدیده تلویزیونی است که قسمت اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند. 

ویژه‌برنامه تلویزیونی محفل از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد و این برنامه که با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد. 

با توجه به استقبال گسترده‌ مخاطبین از فصل اول برنامه‌ تلویزیونی محفل، امسال نیز فصل دوم این برنامه، حوالی افطار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

متقاضیان حضور در فصل تازه‌ برنامه‌ محفل می‌توانند تا ۱۳ دی‌ماه، از طریق یکی از روش‌های زیر درخواست خود را ثبت نمایند تا در صورت تایید ثبت‌نام اولیه، با آن‌ها تماس گرفته شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۵ و همچنین ثبت‌نام در سایت محفل به نشانی Mahfeltv۳.ir یا ثبت‌نام از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/E۰۹ib۱yp جهت حضور در این برنامه اعلام آمادگی کنند.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان، ماه رمضان پیش با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش شد.

ثبت‌نام فصل دوم برنامه تلویزیونی «محفل» آغاز شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.