وزیر کشور گفت: قرار است امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار گیرد تا انتخاباتی سالم و پرشور همراه با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وزیر کشور: امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان انتخابات قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست تخصصی انتخابات استان تهران در برج میلاد، انتخابات جمهوری اسلامی ایران را از جریان های افتخار آمیز دانست و اظهار کرد: عده ای این جریان افتخارآمیز را نادیده می گیرند و می گویند انتخابات در ایران سوری است در حالی که واقعی ترین انتخابات، انتخابات ایران است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک مبنای اساسی دارد و امر تاکتیکی نیست، گفت: انتخابات در غرب با تشکیل احزاب و تاکتیکی است اما انتخابات ما با حضور مردم و واقعی ترین انتخابات است.

وزیر کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و انقلابیون بر مشارکت حداکثری تاکید دارند اما عده ای طرفدار مشارکت حداقلی هستند و برای ناامیدی مردم تلاش می کنند تا مردم از حق خود در فصت آفرینی صرف نظر کنند.

وحیدی با بیان اینکه انتخابات از فرصت های بسیار گرانسنگ است، افزود: انتخابات در ایران مثل برخی کشورها اجباری نیست اما رکن مهم است که باید همگان برای برقراری 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف انقلابی و دشمن شکن مدیران و مسؤولان و اساتید و غیره این است که در صدد جلب مشارکت مردمی تلاش کنند و از علایق و سلایق مختلف برای شرکت در انتخابات دعوت کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: قرار است از امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار گیرد تا انتخاباتی سالم و پرشور همراه با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.