مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی نیازمند توجه ویژه است گفت: امروز در نقطه عطف این صنعت هستیم.

هم اکنون در نقطه عطف صنعت پتروشیمی قرار داریم

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شاه‌میرزایی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی در اولین همایش سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی و تأمین مالی گفت: نشست امروز ما متفاوت از سایر نشست‌ها است زیرا فرصتی برای آسیب شناسی در گروه‌های کاری و کارشناسی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی صنعتی است که بالغ از ۹۵ درصد صنعت جهان به آن وابسته است و امروزه به دلیل کمبود منابع طبیعی به اجبار باید به سمت مصنوع جات این صنعت رویم و از طرفی نیز باید به صورت صحیح از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید یاد بگیریم از منابع خدادادی و دانش استفاده کنیم تا از ذخایر و مواد معدنی به درستی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی یاد گرفتم که باید از این ذخایر باید حفظ و حراست کرد.

شاه میرزایی خاطر نشان کرد: قرار شد تا پایان دولت یکی از مهمترین دغدغه‌های این حوزه که بومی سازی صنعت از طریق شرکت‌های دانش بنیان است محقق شود. امروز یکی از نقاط عطف صنعت پتروشیمی است زیرا از زمانی که از سال ۱۳۳۷ کلنگ پتروشیمی بر زمین خورد تا کنون زحمات فراوانی برای آن کشیده شده است.

وی ادامه داد: تأمین سرمایه گذاری یک کار حرفه‌ای است که باید با دقت انجام شود به همین دلیل من به عنوان یکی از اعضای کوچک صنعت از متخصصین خواهشمندم که فعالیت‌های حرفه‌ای انجام دهند تا از این تنگنا عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.