ملی‌پوش تیم بسکتبال طبیعت تهران می‌گوید فعلا از برنامه‌های تیم ملی خبری ندارد و منتظر تصمیمات کادرفنی است.

ملی‌پوش بسکتبال: از برنامه‌های تیم ملی خبری ندارم/ سطح لیگ بالاتر رفته است

به گزارش قدس آنلاین محمد شهریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت تیم بسکتبال طبیعت تهران مقابل شهرداری گرگان توضیح داد: همانطور که دیدید بازی پر فشار و سختی بود. شهرداری گرگان برای تثبیت صدرنشینی در این دیدار پا میدان گذاشته بود و همین مسئله انگیزه آن‌ها را بالاتر برد. ضمن اینکه ما از قبل به سخت بودن این بازی آگاه بودیم.

او ادامه داد: البته ما هم یکی دو بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی وارد تمرینات تیم شده بودند. در کل اما روند تیم ما خوب بوده و امروز کمی ضعف داشتیم که برای ادامه فصل باید آن‌ها را برطرف کنیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال طبیعت، درباره فشردگی بازی‌های این تیم در لیگ نیز گفت: این موضوع بی‌تاثیر هم نبود. به هر حال آن‌ها یکی دو روز بیشتر از ما استراحت داشتند و با ریکاوری بهتر وارد این بازی سخت شدند. در کل اما فواصل بازی‌ها مشخص است و ما باید بهتر کار کرده و با آمادگی بیشتر کار کنیم.

او با اشاره به بالا رفتن سطح مسابقات لیگ نسبت به فصول گذشته نیز اظهار کرد: واقعا سطح لیگ بالا رفته و لیگ سخت‌تری داریم چون ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و بازیکنان خارجی خوبی هم در تیم‌ها هستند. خوشبختانه لیگ جذاب‌تری را شاهد هستیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا از برنامه‌های تیم ملی اطلاعی دارد، تصریح کرد: فعلا خبری نیست و باید ببینیم برای پنجره پیش رو در انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ چه برنامه‌ای دارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.