کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز جمعه به تدریج شاهد افزایش ابرناکی هوا و بارش برف و باران در بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهیم بود.

پیش‌بینی بارش برف و باران در بیشتر نقاط خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: وضعیت هوای امروز استان پایدار است، فردا به صورت موقت دما افزایش یافته و از روز جمعه با ورود جبهه برف و باران زا، شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا پنجشنبه با افزایش شدت وزش باد همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید، انتقال ذرات از نواحی بادخیز به سمت مشهد قابل پیش‌بینی است و انتظار می‌رود استان تحت تاثیر ناپایداری جوی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از روز جمعه به تدریج شاهد افزایش ابرناکی هوا و بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان خواهیم بود و در شرایطی که دمای هوا در روز پنجشنبه به طور موقت روند افزایشی به خود می‌گیرد، دما در روزهای جمعه و شنبه به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

رضایی‌پور با اشاره به اینکه بیشترین سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته از فریمان با ۵۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، بیان کرد: در شبانه روز گذشته، شهرستان قوچان با کمینه چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین سه تا ۱۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: این کلانشهر امروز نیز نوسانات دمایی سه تا ۱۶ درجه را به ثبت خواهد رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.