رییس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: طی رصد و پایش انجام شده بر محصولات کشاورزی ۲۴۱پرونده تخلف به ثبت رسیدند.

تشکیل ۲۴۱ پرونده تخلف در محصولات کشاورزی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از جهاد کشاورزی مشهد، سید علی اکبرنصری با بیان اینکه در آذر ماه باتوجه به پیش رو بودن ایام یلدایی نظارت بر عملکرد تولید کنندگان و فروشندگان عمده و خرده فروش محصولات کشاورزی افزایش داشت اظهارکرد: طی رصدو پایش‌های انجام شده در ماه گذشته ۲۴۱مورد تخلف به ارزش ریالی ۴۲میلیاردو۶۳۰میلیون ریال در مشهد ثبت شده است.

وی افزود: اهم تخلفات ثبت شده ۱۲۰مورددرزمینه آردونان، ۴۵مورددرحوزه مرغ و گوشت، ۴۰مورددر حوزه میوه ۱۰ مورد آجیل و خشکبار و... بوده است.

رییس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد:گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت وعدم رعایت بهداشت ازشاخص‌ترین تخلفات ثبت شده بود.

وی بیان کرد:رصد وپایش درعرضه و فروش محصولات کشاورزی، باهمکاری مشترک، تعزیزات حکومتی، دامپزشکی، بسیج اصناف واتحادیه‌های صنف نانوایان، عمده فروشان میوه وتره بار، آجیل وخشکبار به طور مستمرو بعضی مواقع به صورت شبانه روزی انجام پذیرفت.

نصری افزود: نظارت و بازرسی توسط بازرسان جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول باهدف رسیدگی به موقع به گزارشات و شکایات مردمی، پیشگیری از افزایش نامتعارف سطح قیمتی اقلام خاص و برخورد به موقع با تخلفات برای اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس ابلاغ انجام شده با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.