حضور پسر معروف به «کیکه یا واقعیه» به عنوان مهمان ویژه برنامه تلویزیونی شب یلدا در شبکه سه بازخوردهای متنوعی داشت. مدیر شبکه رادیویی صبا در این رابطه با دفاع از انتخاب تلویزیون گفت: نمی‌توانیم خودمان را از دنیای شبکه‌های اجتماعی منفک بدانیم.

ادامه ماجرای «کیکه یا واقعیه»/ دفاع مدیر رادیو صبا از انتخاب‌های شب یلدای تلویزیون

حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا اظهار داشت: نمی خواهم بگویم سازمان باید پشت سر شبکه های اجتماعی راه بیفتد. واقعا هم این اتفاق نیفتاده است. توجه به تولید محتوای سالم شبکه‌های اجتماعی ایرادی ندارد. خیلی از تولیدات صداوسیما در فضای شبکه های اجتماعی ارائه می شود و می چرخد. آیا می روند آنها را محکوم کنند؟

وی افزود: ما رسانه هستیم و شبکه‌های اجتماعی هم رسانه هستند. یک بده و بستان رسانه‌ای اتفاق افتاده است. این تبادل اگر به اندازه خودش باشد اشکالی ندارد.

پروپاگاندای رسانه‌ای برای هجمه به صداوسیما

افتخاری تاکید کرد: این جریانی که راه افتاد، بیشتر یک پروپاگاندای رسانه‌ای برای هجمه به سازمان صداوسیما بود.

این مدیر رادیویی با بیان این که می خواهم از انتخاب دوستان دفاع کنم اظهار داشت: البته من آن برنامه را ندیدم چون درگیر برنامه‌های شب یلدا در رادیو بودم. شب یلدا تلویزیون صدها برنامه داشته است. سازمان صداوسیما باید با مخاطبش همزبان باشد. مگر همه دنیا به صادق بوقی اشاره نکرده اند؟ از آن طرف دنیا با هوش مصنوعی روی اجرای ایشان کار کرده‌اند. تلویزیون هم اشاره‌ای به او در شب یلدا داشته است.

افتخاری گفت: نوجوانی که با تکیه کلام واقعی و کیک معروف شده را همه می‌شناسند. سخنگوی دولت هم درباره این نوجوان حرف زده است. وقتی در تلویزیون با او مصاحبه کرده‌اند، نمی تواند اتفاق بدی باشد. یک بخش کوچکی از یک برنامه به او اختصاص پیدا کرده است. او در کل برنامه حضور نداشته و مجری برنامه هم نشده است. مثل هزاران هنرمند و فوتبالیست دیگر که مهمان برنامه می‌شوند. ما خودمان در رادیو با یک راننده تاکسی هشتاد ساله حرف زدیم. این ها جزو مردم هستتند. وقتی شعار می دهیم صدای مردم باید روی آنتن شنیده شود، این افراد هم یکی از مردم هستند.

وی افزود: من در مورد نحوه پرداخت به این سوژه صحبت ندارم. به نظرم مبنای آوردن او ایرادی ندارد. آیا باید چشم خودمان را به روی شبکه‌های اجتماعی ببندیم؟ پاسخ من به این پرسش خیر است. باید بهره گیری درست و متناسب با شان و ظرفیت رسانه ملی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.