شهردار مشهد گفت: آخرین مهلت تخفیف ۲۵ درصدی در پرداخت عوارض دهم دی ماه است و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

دهم دی ماه آخرین مهلت تخفیف ۲۵ درصدی در پرداخت عوارض

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: فیش‌هایی که شهروندان تا پایان آذرماه دریافت کرده‌اند برای استفاده از تخفیف ۲۵ درصدی حداکثر تا تاریخ ۱۰ دی ماه مهلت پرداخت خواهند داشت و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

شهردار مشهد افزود: مهلت پرداخت فقط تا ۱۰ دی‌ماه پیش‌بینی شده است و در صورت اتمام این زمان و پرداخت نکردن، باید فیش جدید طبق مصوبات و ضوابط روز صادر شود؛ بنابراین توصیه می‌شود شهروندانی که فیش مربوط را گرفته اند و تاکنون پرداخت نکرده‌اند، برای بهره‌مندی از تخفیف پرداخت نقدی ۲۵ درصدی و سایر مشوق‌ها و ضرایب کاهشی که در محاسبه فیش ایشان لحاظ شده است، حداکثر تا روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه، پرداخت خود را انجام دهند.

وی گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، از ابتدای دی ماه تخفیف پرداخت نقدی با ۷ درصد کاهش و به صورت پلکانی تا پایان سال با ۱۱ درصد کاهش نسبت به طرح تخفیفات ۲۵ درصدی اعمال خواهد شد.

قلندر شریف درباره دیگر تخفیفات شهرداری برای پرداخت عوارض ساخت و ساز هم تاکید کرد: تخفیف پرداخت نقدی برای فیش‌های صادره از ابتدای دی ماه تا ۲۳ بهمن، به میزان ۱۸ درصد؛ از ۲۴ بهمن تا ۱۷ اسفند به میزان ۱۶ درصد و از ۱۸ اسفند تا پایان سال ۱۴ درصد محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.