فرمانده انتظامی مشهد گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع آوری و برای درمان به مراکز بازپروری منتقل شدند.

جمع‌آوری ۱۱۵ معتاد متجاهر در مناطق حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: ۶٩ خرده فروش مواد مخدر در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی های لازم ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۶۹ خرده فروش مواد مخدر، ۱۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع آوری و برای درمان به مراکز بازپروری منتقل کردند.

نگهبان ادامه داد: همچنین در این عملیات ۲ کیلو و و ۵۱۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ۶ دستگاه خودروی سواری و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان خرده فروش موادمخدر در محله های حاشیه شهر از اولویت های اصلی برنامه های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.