کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد شبانه همچنان در استان ماندگار خواهد بود و تا روز دوشنبه دمای روزانه نیز روند افزایشی دارد.

 هوای سرد شبانه همچنان در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: همچنین تا اواخر هفته جاری و با خروج سامانه ناپایدار از روی استان، شاهد جوی به نسبت آرام و پایدار در استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با ماندگاری این پدیده غالب در روزهای آینده، به ویژه در شهرهای صنعتی و کلانشهر مشهد، وجود غبار و مه صبحگاهی به ویژه در نواحی سردسیر و مرتفع استان و کاهش دید قابل پیش بینی است.

وی گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته از تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت و بیشترین میزان بارش نیز از کلات با هفت دهم میلیمتر به ثبت رسیده است.

اثمری افزود: طی شبانه روز گذشته، شهرستان نیشابور با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین صفر تا سه درجه بالای صفر داشت و پیش‌بینی می‌شود امروز نیز نوسانات دمایی بین صفر تا ۱۱ درجه بالای صفر در این کلانشهر به ثبت برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.