معترضان حامی فلسطین در خارج از ساختمان مرکز تجارت جهانی آمریکا در حمایت از فلسطینی‌های جنگ‌زده فریاد «الله اکبر» سر دادند.

تجمع حامیان فلسطین در مقابل ساختمان تجارت جهانی آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صدها معترض حامی فلسطین با در دست داشتن تابلوهایی که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به نسل کشی متهم می‌کرد، با فریاد «الله اکبر» و «فلسطین را آزاد کنید» به سمت ساختمان مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک راهپیمایی کردند.

به گزارش «فاکس نیوز» معترضان در حمایت از حقوق مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی در همان محلی که ۲۲ سال پیش حادثه یازده سپتامبر و حمله به مرکز تجارت جهانی اتفاق افتاد، شعار الله اکبر سر دادند.

گروه‌های معترض، ورودی ساختمان مرکز تجارت جهانی را بستند و سایر معترضان نیز در مناطق نزدیک به خیابان وال‌استریت راهپیمایی اعتراضی خود را به سیاست‌های دولت بایدن در قبال فلسطین ادامه دادند.

یک سازمان مقابله با یهودستیزی در آمریکا در رابطه با اعتراضات اخیر در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر) نوشته است که هرگز تصور نمی‌کرد، در محل وقوع حادثه یازده سپتامبر صدای الله اکبر را از جانب معترضان بشنود.

اعتراضات مذکور بخشی از تظاهرات «سیل نیویورک برای فلسطین» به عنوان یکی از مهم‌ترین تظاهراتی بود که از زمان آغاز جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس در ماه اکتبر در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

اوایل این هفته نیز، معترضان طرفدار فلسطین تظاهرات گسترده‌ای را در نزدیکی مرکز راکفلر راه انداختند و فریاد می‌زدند: کریسمس اینجا لغو شد. تظاهراتی که به موجب آن چندین تن از معترضان دستگیر و بازداشت شدند.

هنوز مشخص نیست در جریان راهپیمایی مقابل ساختمان تجارت جهانی نیویورک هم افرادی از سوی پلیس آمریکا دستگیر و بازداشت شده‌اند یا خیر.

از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، تظاهرات گسترده‌ای از جانب مردم آمریکا در حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته است و معترضان در تمام این تظاهرات ضمن نقد سیاست‌های دولت بایدن در قبال جنگ غزه، خواستار توقف حمایت‌های این دولت از رژیم صهیونیستی و برقراری آتش‌بس شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.