فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: حماسه نهم دی از ماندگانرترین حرکت‌های حماسی مردم فهیم ایران اسلامی است.

حماسه نهم دی ماندگارترین حرکت حماسی مردم ایران اسلامی است

به گزارش قدس خراسان، سردار غلام رضا احمدی در اجتماع با شکوه مردم بردسکن در روز نهم دی اظهار کرد: حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ۱۳۸۸ یکی از قله‌های فراموش نشدنی و حرکتی متکی بر حضور ایمانی مردم در صحنه و اراده الهی مبنی بر یاری قطعی مؤمنین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) افزود: دو عنصر ایمان مردم و اراده الهی در ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت نیز به زودی زود منجر به فتح قدس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در ۹ دی نقش بر آب شد، افزود: مردم شهرستان بردسکن  در حماسه ۹ دی پیش‌قدم بودند لذا درس‌ها و عبرت‌های حماسه نهم دی  روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت باید همواره گوشزد و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

احمدی به جنایت رژیم صهیونیستی  اشاره کرد وگفت:  این رژیم همواره خباثت می‌کند و مقاومت اسلامی آن را روزی از بین خواهد برد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) افزود: جبهه مقاومت امروز مستحکم‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد و آسیب‌هایی که به آن‌ها در جریان تهاجم اخیر صهیونیست‌ها وارد شده بدست مردم مرتفع و برطرف می‌گردد.رژیم صهیونیستی چون نتوانسته به جبهه مقاومت آسیب برساند، مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را شهید می‌کند.

وی ادامه داد: با روالی که هم‌اکنون در سرزمین‌های اشغالی دیده می‌شود و همه مسلمانان عالم را در التهاب قرار داده است، امت اسلام ثانیه‌شماری می‌کنند تا به‌گونه‌ای به نقش خود در محور مقاومت دست یابند.

احمدی افزود: مسلمانان مترصد هستند تا فرصتی پیش آید و این بلا را دوباره بر سر صهیونیست‌ها فرود آورند و لذا آنان پشت سر سید حسن نصرالله و دیگر رهبران در فلسطین موفقیت‌های لازم را کسب خواهند کرد.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)جنگ ۸۴ روز در غزه را  مورد توجه جهانیان  قرارداد و افزود: حملات وحشیانه بر سر مظردم مظلوم غزه فقط به اسرائیلی‌ها نیست بلکه آمریکایی‌ها فرماندهی کار را به عهده دارند و حمله‌ها به دستور آریکا صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از مطالبش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشاره کرد و افزود: اگر امروز اسراییل سردار سید رضی موسوی را ترور می‌کنند ناشی از شکست آنها در مقابل جبهه حماسه است چرا که آثار شکست اسرائیل امروز نمایان شده است و با عملیات طوفان الاقصی دیوار اطلاعاتی اسرائیل فرو ریخت و در طول بیش از ۸۰ روز گذشته اسرائیل دیگرتوان شکست حماس را ندارد و شکست آن‌ها غیر قابل ترمیم است و در آینده نه چندان دور دولت اسرائیل ساقط خواهد شد. 

احمدی به حماسه  ۹ دی اشاره کرد و اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود چرا که ۹ دی نماد بصیرت ،زمان شناسی و ولایت مداری است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود : مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر پیوند مردم با ولایت ونظام  اسلامی است.

وی گفت: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود.

احمدی اظهار کرد: اگر امروز اسراییل سردار سید رضی موسوی را ترور می‌کند ناشی از شکست آنها در مقابل جبهه حماس است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت ضد استکباری، تقابل با الگوی لیبرال دموکراسی، ارائه الگوی حکمرانی جدید، موقعیت ممتاز ژئوپلیتیکی، حمایت از مستضعفین جهان و جبهه مقاومت، حفظ سیاست استقلال خواهی و استکبار ستیزی به طور طبیعی در معرض تهدیدات و فتنه‌های گوناگونی قرار دارد.

وی گفت: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی و صهیونیستی است، ۹ دی نباید فراموش شود چرا که یکی از فتنه‌های دشمن این است که برخی مناسبت‌های مهم و تاریخ ساز به فراموشی سپرده شود.

احمدی افزود: آثار شکست اسراییل امروز نمایان شده است و شکست آنها غیر قابل ترمیم است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت ،زمان شناسی و ولایت مداری است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر پیوند مردم با ولایت و نظام اسلامی است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.