مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان فصل قبل استقلال هنوز تسویه نکرده و بازیکنان امسال هم بخش بسیار اندکی از قرارداد خود را گرفته‌اند، باشگاه قول‌هایی داده اما امیدواریم در ادامه راه شاهد بی‌معرفتی‌ نباشیم!

چشمی: امیدوارم باشگاه بی‌معرفتی‌ نکند/ بالاخره سقف قرارداد وجود دارد یا نه؟

به گزارش قدس آنلاین روزبه چشمی بعد از پایان دیدار استقلال برابر پیکان که با برد ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام همراه بود، اظهار کرد: مهم سه امتیاز بازی بود که به آن دست یافتیم. هواداران در طول نیم فصل همراه ما بودند و خوشحالیم که با برد نیم فصل اول را به پایان بردیم.

وی ادامه داد: در قردادهای ما هیچ چیزی بیرون نیامد که نشان از خطا و تخلف داشته باشد و همه چیز در استقلال روشن و مشخص است. طلب‌های سال قبل را نگرفته‌ایم و از امسال هم ۱۵ تا ۲۰ درصد به بازیکنان پرداخت شده است. بازیکنان از قرارداد خود کم کردند تا کادر فنی و چند بازیکن به جمع ما اضافه شوند اما این شرایط فقط برای استقلال است و نمی‌دانیم سقف بودجه داریم یا نداریم؟ دوگانگی به وجود آمده که باعث سردگمی است. اگر قرار است برای سایر تیم‌ها نباشد چرا استقلال باید به آن پایبند باشد؟ تنها تیمی که از سقف قرارداد ضرر کرد ما بودیم و ای کاش ما هم این سقف را رد می‌کردیم و با یک جریمه همه چیز حل و فصل می‌شد.

این مدافع استقلال یادآور شد: بازیکنان استقلال سال قبل و امسال معرفت و مردانگی کردند چراکه مشکلات فصل قبل هنوز پابرجاست و با وجود اینکه تسویه نکرده‌اند، با همه وجودشان در خدمت تیم بوده و لایق بهترین‌ها هستند. مبالغ بسیاری از سال قبل باقی مانده و امیدواریم این مشکلات حل شود. باشگاه قول‌هایی داده که امیدواریم تا شروع نیم فصل دوم، مشکل تمام بازیکنان حل شود و امیدواریم شاهد بی‌معرفتی‌ نباشیم.

چشمی گفت: با کوچکترین مصدومیت یا بیماری، دست و دلمان می‌لرزید چراکه شرایط خاصی داشتیم اما برخی‌ تیم‌ها هر کاری خواستند کردند و با پرداخت جریمه امتیازهایشان بازگشت و کارشان را ادامه دادند. قبل از شروع فصل گفتیم هر چقدر مشکل داشته باشیم باید به این نکته توجه داشت که ما استقلال هستیم و از همان ابتدا هم قول دادیم با وجود همه سختی‌ها به فکر قهرمانی باشیم.

وی در مورد اتفاقاتی که در مورد حواله‌های خودروی ملی‌پوشان ایجاد شد، اضافه کرد: این کاغذ فقط اجازه ورود خودرو بود و همه پول گمرک و مبالغ دیگر را خود بازیکنان داده‌اند و هیچ چیزی مجانی نبود. این یک سوء‌تفاهمی بود که ایجاد شد که امیدواریم حل شود. البته برخی‌ به دنبال دامن زدن به آن هستند اما حرف ما این است که باید برای همه ورزشکاران این امکانات باشد و نباید فوتبالی‌ها را مقابل سایر رشته‌ها قرار داد. امیدواریم برای همه رشته‌ها چنین امکاناتی باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال در خصوص جام‌ملت‌های آسیا هم اضافه کرد: کادر فنی جدید به دنبال بهترین نتیجه است و همه بازیکنان آرزو دارند نتایج خوبی رقم بخورد. البته نسبت به برخی تیم‌های دیگر آسیا عقب هستیم اما با همه کمبودهایی که داریم قول می‌دهیم از تمام داشته‌های خود بهره برده و نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.