عضو مجلس خبرگان رهبری استقرار حکومت اسلامی را، بزرگترین دستاورد انقلاب سال ۵۷، عنوان کرد و گفت: عامل پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه و نیز وحدت مردم بود.

عامل پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه بود

به گزارش قدس خراسان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر روز شنبه در جمع مردم شهرستان رشتخوار اظهار کرد: در سایه همین وحدت و نیز ولایت پذیری، مردم ایران طومار فتنه ۸۸ را در هم پیچیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خداوند همواره یاری‌گر جبهه حق است، گفت: آمریکا به ۵۰ کشور حمله نظامی کرد، اما خداوند همواره آن‌ها را غافلگیر و لذا شاهد بودیم نه جنگ تحمیلی، نه فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸، و نه فتنه بنزین و اغتشاشات، همگی با عنایت به خداوند متعال خنثی شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها حساس و مورد نیاز کشور دشمنان را ناامید کرده است، اظهار کرد: مردم ما صاحب انقلاب و پای آن ایستاده‌اند.

خاتمی در تبیین چایی نامگذاری روز نهم دی به نام روز بصیرت، گفت: این بدان معنا بود که مردم فهمیدند هدف دشمن فاصله بین مردم و ولایت است و با حضور خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به ۹ دی‌های پیش‌رو در کشور، همچنین گفت: از جمله این ۹ دی‌ها انتخابات پیشرو در اسفند امسال است که مردم فهیم ایران باید یکبار دیگر در روز ۱۱ اسفند حماسه بزرگ دیگری را خلق کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.