سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور گفت: امروز اگر می‌خواهیم همراهی خود را با مقاومت فلسطین و ملت مظلوم فلسطین و کودکان و آوارگان و شهدای مقاومت نشان دهیم، هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

معاون امنیتی وزیر کشور: هر رای ما در انتخابات تیری بر سینه صهیونیست‌ها و آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور امروز شنبه ۹ دی در جمع فرماندهان، روسا و مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت روز نهم دی، گفت: بر اساس منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اساسی اسلام، مردم و ولایت فقیه استوار است و بدون این ارکان جمهوری اسلامی معنی و مفهومی ندارد.

وی افزود: امام از بدو شروع قیام خود علت اصلی قیام و انقلاب را رژیم ستم‌شاهی با احکام نورانی اسلام و وابستگی کشور به دشمنان دین معرفی کردند و تا آخرین لحظه عمر پربرکت خویش بر لزوم حاکمیت احکام نورانی اسلام تأکید داشتند و تخطی از آن را جایز ندانسته و از اصول تغییرناپذیر قانون اساسی است.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: رکن دیگر مردم هستند، از نگاه امام و مقام معظم رهبری مردم در تعیین سرنوشت کشور و اداره حکومت نقش تزئینی ندارد، بلکه دارای اصالت و قاعده حکومت هستند.

میراحمدی تصریح کرد: امام با وجود عدم رای به بنی‌صدر، اما به دلیل اعتقاد به آرای مردم و امانت‌داری حکم ریاست جمهوری او را تنفیذ نمودند. عامل اصلی فتنه ۸۸ نیز بر سر امانت‌داری از رای مردم بود. جریانی سیاسی که امروز در کنار دشمنان ملت سخن از تحریم انتخابات می‌گوید، در سال ۸۸ پس از آنکه در انتخابات شکست خورد و با طراحی قبلی و راه انداختن کمیته صیانت از آراء نتیجه انتخابات و رای مردم را نپذیرفت و به‌جای اعتراض قانونی به اردوکشی خیابانی روی آورد و برای کشور و مردم خسارت‌های فراوانی را به بار آورد.

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه استکبار جهانی در همین دوران آغاز شد و چندین ماه کشور دچار تلاطم سیاسی و امنیتی گردید، اما مقام معظم رهبری بر سر دفاع از حق مردم ایستادند و حاضر به نادیده گرفتن رای مردم نشدند.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای رای مردم اصالت قائلند و این را یک حق قانونی می‌دانند که افراد باید خودشان سرنوشت‌شان را تعیین کنند. همیشه انتخابات‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار بوده است، اما این دوره اهمیت آن مضاعف است؛ چراکه دشمنان داخلی و خارجی به شدت بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند و عدم مشارکت پیامدهای اقتصادی امنیتی به همراه دارد.

میراحمدی گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و برای مقابله با توطئه دشمنان باید در انتخابات شرکت کرد و دیگران را هم تشویق به مشارکت نمود. امروز اگر می‌خواهیم همراهی خود را با مقاومت فلسطین و ملت مظلوم فلسطین و کودکان و آوارگان و شهدای مقاومت نشان دهیم، هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای  جنایتکار است.

وی افزود: رکن سوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است. امام خمینی(ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله(ص) و ولایت امیرالمؤمنین(ع)‌ است. اطاعت از اوامر او واجب و تخطی از آن گناه است.

معاون امنیتی وزیر کشور اظهار داشت: عده‌ای شبانه روز در داخل و خارج کشور به دنبال تقدس‌زدایی از امر ولایت هستند تا تأثیر و نفوذ معنوی و قدرت بسیج‌کنندگی و میدان‌آوری مردم را سلب کنند.

وی با بیان اینکه ارتش قهرمان ما، یک ارتش مکتبی و ولایی است، افزود: مقام معظم رهبری در طول مدت رهبری خود کشور و مردم را از گردنه‌های سخت و پرخطر به سلامت عبور دادند. شجاعت، مدیریت، بصیرت، تسلط بر امور داخلی و خارجی، نفوذ معنوی، قدرت فرماندهی و رهبری ایشان قله رفیع و بی‌نظیری است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.