رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: از ابتدای امسال تا کنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

امسال ۴۷۰ تن موادمخدر کشف شد/ جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان تعطیل‌ نمی‌شود

سردار ایرج کاکاوند در سفر به بوشهر در جمع فرماندهان، مدیران و روسای پلیس های تخصصی با اشاره  به اینکه از ابتدای امسال تا کنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰تن انواع مواد مخدر کشف  شده است‌، گفت: با این حجم شاهد افزایش ۲۱درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی از منشاء کشور افغانستان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در کنار این، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین موضوع  شناسایی و ضربه به عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در سطح کشور است که خوشبختانه در ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۴۷۰تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر در کشور هم شناسایی شدند و مورد ضربه قرار گرفتند، افزود: بیشتر اعضای این گروه‌ها تحویل دستگاه قضائی شدند و برخورد مناسب و متناسب با آن ها نیز انجام گرفته است.

سردار کاکاوند اظهار کرد: در استان بوشهر اقدامات خوبی در راستای کشف مواد مخدر صورت گرفته که همگی در راستای تدابیر ابلاغی از سوی ستاد کل انتظامی کشور هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: طرح‌های خوبی در سطح استان و کشور با عنوان آرامش در شهر اجرا شده و دستاوردهای خوبی در این طرح‌ها مانند جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان داشتیم.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی افزود: تاکید می‌کنیم که این طرح‌ها تعطیل بردار نیستند تا چهره شهرها از حیث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاکسازی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.