سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: رقابت‌های لیگ برتر را از نزدیک دنبال کردم تا اگر استعدادی از تیم جا مانده است، شرایط او را بررسی کنیم و در صورت صلاحدید به جمع ما اضافه شود.

نصیرشلال: هیچ استعدادی پشت خط نخواهد ماند؛ فهرست تیم ملی به زودی اعلام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،‌ نواب نصیرشلال در حاشیه هفته پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز آخر فینال مسابقات لیگ است و در این مدت رقابت سخت و نزدیکی را بین تیم‌های مدعی و قهرمانان این رشته شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در چند وزن به لحاظ رکوردی شرایط خوبی رقم خورد و نسبت به مسابقات گذشته شاهد رشد کیفی بودیم. از نزدیک شاهد مسابقات بودیم تا اگر استعدادی از تیم ملی جا مانده است، او را ببینیم. سه وزنه‌بردار از نظر شرایط بدنی و آمادگی که داشتند مورد توجه قرار گرفتند و در روزهای آینده بعد از مشورت با کادر فنی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در واکنش به این سئوال که با توجه به زمان باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا آیا نگران مصدومیت قهرمانان کشورمان نیست، گفت: حضور در مسابقه هم بخشی از ورزش قهرمانی است و باید در این شرایط قرار بگیریم. از کل نفرات تیم ملی خواسته بودیم در مسابقات شرکت کنند. حدود ۳۵ روز تا مسابقات قهرمانی آسیا زمان داریم و به دنبال آن هستیم تا فهرست نفرات اعزامی را مشخص کرده و با قدرت در این رویداد شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.