فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: سه فیلم سینمایی با محوریت زندگی شهید ابراهیم هادی، شهید شاهرخ ضرغام و کتاب همپای صاعقه در جهت ترویج مسیر و فرهنگ شهدا ساخته خواهد شد.

ساخت سه فیلم سینمایی با محوریت شهدا/ زندگی ابراهیم هادی به تصویر کشیده می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن حسن زاده روز یکشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب جدید کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج مسیر، فرهنگ و زندگی شهدا افزود: یکی از بهترین کارها، تولید آثار فاخر و ماندگار برای نسل آینده جهت زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا در جامعه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از کتاب‌های ترور در تهران، ماجرای امروز، زخم پاییز، قهوه تلخ، عطر دل‌انگیز، راه خون، فرهنگ نامه شهدای فرماندهی تهران بزرگ، ماه تمام، عروج از شاخه زیتون و آسمان شناس از هر کدام ۲ هزار تیراژ چاپ شده و مشغول تولید سه فیلم سینمایی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین فعالیت‌ها مربوط به کنگره نشر و تالیف در خصوص زندگی نامه شهدا، خاطرات شفاهی و عملیات‌های دفاع مقدس بوده است.

سردار حسن زاده گفت: امروز (یکشنبه) یکی از بی‌ سابقه‌ترین رونمایی‌ها از ۱۱ کتاب مربوط به شهدای ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و شهدای امنیت، اتفاق افتاد.

وی با اشاره به بهره‌مندی نسل جوان از سبک و سیره شهدا اضافه کرد: یکی از اهداف مهم کنگره، بهره مندی جوانان و نوجوانان از این آثار فاخر و مکتوب است به عنوان مثال کتاب ترور در تهران یک مجموعه آثار پژوهشی در خصوص ترور فیزیکی اشخاص (۸۰۰ نفر) توسط گروه منافقین است که نسل امروز باید این اتفاقات را به خوبی درک کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.