فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ماموران کلانتری امام رضا(ع) این شهر فردی که در مشهد با وعده ازدواج از دختران جوان کلاهبرداری می کرد را دستگیر کردند.

فردی که در مشهد با وعده ازدواج از دختران کلاهبرداری می کرد به دام افتاد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی شکایت زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی شیاد، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری امام رضا(ع) تشکیل شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد وی با مردی جوان از طریق شبکه های اجتماعی آشنا شده بود که خود را شاغل و تحصیل کرده معرفی کرده بود و پس از جلب اعتماد و آماده سازی ذهنی مخاطب برای ازدواج و خواستگاری به بهانه های مختلف از وی بیش از ۵۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا(ع) با گشت زنی در محل های احتمالی تردد فرد کلاهبردار او را در حوزه استحفاظی این کلانتری مشاهده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان افزود: با توجه به وجود گزارش کلاهبرداری های مشابه، متهم طی چند مرحله بازجویی به چهار فقره کلاهبرداری از دختران جوان با وعده ازدواج اعتراف کرد که در یکی از موارد این فرد شیاد علاوه بر کلاهبرداری ۱۵۰ میلیون ریالی، تلفن همراه مالباخته را که افزون بر ۳۰۰ میلیون ریال ارزش داشت را نیز سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد با اشاره به معرفی این متهم به دادسرا اظهار کرد: سوء استفاده از احساسات افراد یکی از شگردهای اصلی کلاهبرداران است لذا خانواده ها باید از حسن نیت افرادی که تحت عناوین مختلف به فرزندان آنها نزدیک می شوند اطمینان حاصل کنند و از روی احساسات و بدون فکر به آنها اعتماد نکنند.

کشف ۲۴ فقره سرقت شبانه در مشهد

وی در ادامه از دستگیری متهم به ۲۴ فقره سرقت شبانه از منازل و خودروها توسط ماموران کلانتری "میرزا کوچک خان" خبر داد و افزود: متهم ۳۲ ساله بامداد دیروز برای سرقت وارد یک منزل مسکونی در محدوده خیابان شهید "خشنودی" شده بود.

نگهبان افزود: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت، به ۲۴ فقره سرقت شبانه از منازل و خودروها اعتراف کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.