مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد که جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

حملات مقاومت اسلامی عراق علیه جولان اشغالی و شمال شرق سوریه

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد که جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

همچنین براساس گزارش المیادین، پایگاه آمریکایی در الشدادی، در جنوب الحسکه واقع در شمال شرق سوریه بمباران شد و این عملیات نیز از سوی مقاومت اسلامی عراق انجام شده است.

جزئیات بیشتری از این خبرها اعلام نشده است.

دو شب پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از نوار غزه و پاسخ به کشتار فلسطینی‌ها در حمله‌های رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک إلیاد واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است. برخی منابع غیررسمی نیز گزارش‌های تاییدنشده‌ای از هدف قرار گرفتن یک فرودگاه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در این حمله منتشر کردند.

پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش داده بودند که یک پهپاد انتحاری به ساختمانی در جنوب بلندی‌های جولان اشغالی برخورد کرده و منفجر شد. در همین ارتباط، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در تحلیلی مدعی شد که اگر مبدأ پرتاب این پهپاد، از خاک سوریه تعیین بشود، این اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه خواهد بود که چنین حمله پهپادی انجام می‌شود.

پیش از این نیز پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت. منابع خبری اعلام کردند که ۳ انفجار قوی در این تأسیسات نظامی آمریکا شنیده شده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حمله‌های خود به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.