رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ایجاد فرصت‌های آموزشی، اعطای تسهیلات و افزایش امکانات رفاهی برای بانوان مورد توجه است و به زودی فرصت‌های بیشتری به بانوان شاغل در هلال‌احمر تعلق خواهد گرفت.

کولیوند مطرح کرد؛ تلاش برای گسترش فعالیت بانوان در هلال احمر

به گزارش قدس آنلاین پیرحسین کولیوند، روز دوشنبه با حضور در سالن اجتماعات معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی از نزدیک در جریان دغدغه‌های کارکنان زن جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت.

در این نشست که در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) روز زن و مادر برگزار شد، رئیس سازمان داوطلبان، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، خزانه دار کل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه نیز حاضر و به سوالات کارکنان پاسخ دادند.

کولیوند در این جلسه با بیان اینکه تجربه بانوان در جمعیت هلال‌احمر بسیار ارزشمند است، گفت: استفاده از زنان در جایگاه‌های مدیریتی در دستور کار است و تلاش می‌شود تا هر چه بیشتر از توانایی و ظرفیت بانوان در جمعیت هلال‌احمر استفاده شود.

وی افزود: سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی است تا از تلاش‌های کارکنان زن هلال‌احمر تقدیر شود و بر همین اساس ما قدردان تمامی تلاش‌های شما هستیم. بی شک بانوان در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته و در پیشرفت جمعیت هلال احمر نقشی اساسی داشته اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های آموزشی، اعطای تسهیلات و افزایش امکانات رفاهی برای بانوان مورد توجه است و به زودی فرصت‌های بیشتری در این حوزه به بانوان شاغل در هلال‌احمر تعلق خواهد گرفت.

کولیوند توضیح داد: بانوان به عنوان رکن اساسی جامعه از دیرباز در هلال‌احمر نیز نقشی مهم داشته و پا به پای مردان در حوزه‌های امدادرسانی، درمانی و خدماتی در جبهه خدمت‌رسانی به مردم بودند. این فعالیت‌ها بی شک در این سال‌ها درخشان بوده و تداوم آن ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.