هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی پیگیری شد.

پیگیری هفته ۱۲ لیگ بسکتبال با برد مدعیان/ جدال هاشمی و حاتمی برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم (هفته نخست دور برگشت) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (دوشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۲) سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های مدعی برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز، تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد با نتیجه ۹۴ - ۸۹ میزبان خود فولاد هرمزگان را شکست دهد تا شاگردان فرزاد کوهیان، نیم فصل دوم را با برد آغاز کنند.

در دومین بازی امروز نیز تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، با حساب ۸۵ - ۶۵ حریف نه چندان قدرتمند خود رعد پدافند مشهد را از پیش رو برداشت تا با برد به استقبال بازی بزرگ هفته آینده مقابل شهرداری گرگان برود.

در آخرین بازی هم شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان، با نتیجه قاطع ۱۰۵ - ۸۴ میزبان خود لیموندیس شیراز را شکست دادند تا همانند ذوب‌آهن، با برد به استقبال بازی بزرگ هفته سیزدهم بروند.

دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان با ۲۳ امتیاز و تنها یک باخت تا پایان هفته دوازدهم، در رتبه‌های اول و دوم (به دلیل تفاضل گل) لیگ قرار دارند که با برد در بازی رو در روی هفته آینده، می‌توانند صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

دو دیدار دیگر هفته دوازدهم (هر دو بازی سه‌شنبه ۱۲ دی، ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شوند):

طبیعت تهران - صنعت مس کرمان

آورتا ساری - کاله مازندران

نخستین بازی این هفته نیز روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ برگزار شد که با پیروزی ۸۲ - ۸۵ تیم نفت آبادان مقابل مس رفسنجان به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.