سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

خبر جدید از فدراسیون در مورد مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار شد و اعضا طی این جلسه درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت کردند. احسان اصولی در خصوص این جلسه توضیح داد: امروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را داشتیم که از ۱۰ صبح در مرکز ملی فوتبال تشکیل شد و در این جلسه مباحث و مصوباتی بدین شرح به تصویب رسید.

او ادامه داد: در ابتدای جلسه گزارش مفصلی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا ارائه شد و اعضای هیئت رئیسه در خصوص کم و کیف فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، در جریان قرار گرفتند و نکات و ملاحظاتی بود که ارائه شد. یک بازی دوستانه هم در جریزه کیش تدارک دیده شده که انجام خواهد شد. مجموعه اقدامات پشتیبانی که برای تیم ملی فوتبالمان در قطر باید انجام شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی در این خصوص ارائه شد و اقدامات پشتیبانی در این حوزه مورد بحث قرار گرفت. در خصوص حضور هواداران و لیدرهای مشوق تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌ها در قطر ارائه شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

اصولی درباره آخرین شرایط باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها که یکی از موضوعاتی است که مجموعه باشگاه‌های ما درگیر آن هستند، در خصوص تکالیفی که AFC و فیفا در حوزه ابلاغ می‌کنند، بحث شد و نکات و دستورالعمل‌هایی در این خصوص در حال تدوین است. نظرات اعضای هیئت رئیسه گرفته شد و گزارش توسط آقای زارع داده شد و مباحث مورد تامل قرار گرفت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور مجید جلالی نیز توضیح داد: آقای مجید جلالی که تکنیکال دایرکتور فدراسیون فوتبال هستند، در جلسه هیئت رئیسه شرکت کردند و در خصوص راهبردهای کلان فدراسیون فوتبال در مبحث فنی و توسعه فنی فدراسیون فوتبال نکاتی را ارائه کردند و دیدگاه‌های اعضای هیئت رئیسه و دیدگاه‌های خودشان و همکاران‌شان در خصوص ترسیم نقشه راه فدراسیون جهت توسعه همه جانبه فوتبال ایران و تبیین و تصویب مفاهیمی نظیر تعیین فلسفه فوتبال ایران، نکاتی گفته شد. در حوزه تدوین برنامه جامع فدراسیون فوتبال برای تمام حوزه‌های مختلف تیم‌های ملی و رسیدن به جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان و هدف‌گذاری در این حوزه، مباحث مختلفی مطرح شد. در حوزه طراحی برنامه و تامین مایحتاج و پشتیبانی‌هایی که باید در این حوزه انجام شود، بحث‌های مفصلی شد که ان‌شاءالله شرح و مصوبات آن را دوستان با جزئیات خواهند گفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.