فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری "کوی پلیس" ۵۲ فقره سرقت از دوچرخه و قطعات خودرو در جنوب شهر مشهد کشف کردند.

رمزگشایی ۵۲ فقره سرقت دوچرخه و قطعات خودرو در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۴ بامداد روز گذشته یکی از تیم‌های پیشگیری از جرم کلانتری کوی پلیس هنگام گشت‌زنی در یکی از کوچه‌های فرعی محدوده خیابان امام رضا(ع) ۲ جوان را در حال بازکردن درب حیاط یک منزل ویلایی مشاهده و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ۲ مظنون به سرقت با نزدیک شدن خودرو پلیس با یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن را با پارچه پوشانده بودند از محل متواری که با سرعت عمل عوامل انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در محدوده خیابان نخریسی موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیر راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت در بازرسی از کوله‌پشتی همراه آنها یک قیچی بزرگ آهن‌بری و ۵ عدد کلید کشف کردند.

نگهبان گفت: متهمان که اهل یکی از استان‌های جنوب غرب کشور هستند، در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی شدند، پس از انتقال به کلانتری با توجه به تصاویر به‌دست آمده از آنها در تعدادی از سرقت به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت ۳۰ دستگاه دوچرخه و ۲۲ فقره قطعات خودرو در محدوده خیابان وحید، مفتح، گریوانی، پورطرقی، علمیردانی، ولایت، مصلی، صدر، نخریسی و چمن و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر در خیابان سرخس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری فرد مالخر عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این ۲ متهم و مالخر ۳ دستگاه دوچرخه، تعدادی قطعات خودرو شامل باطری، کامپیوتر، سنگ فرز، دستگاه جوش و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.