۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 952471

کارلو آنچلوتی درباره رد پیشنهاد برزیل و ماندنش در رئال مادرید توضیح داد.

توضیح آنچلوتی درباره رد پیشنهاد برزیل

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، در حالی که گفته شده بود کارلو آنچلوتی با فدراسیون فوتبال برزیل برای هدایت سلسائو به توافق رسیده است ولی با اعلام فلورنتینو پرس قرارداد این مربی با پرافتخارترین تیم اروپا تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد.

کارلو آنچلوتی درباره دلیلش برای تمدید قرارداد با رئال‌ مادرید و رد پیشنهاد برزیل گفت: همه از جزئیات پیشنهاد برزیل به من خبر دارند و مدیران رئال می‌دانند که با رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، صحبت کردم و از او به خاطر علاقه‌اش به من تشکر می‌کنم. باعث افتخار من بود اما همه چیز به شرایط رئال مادرید بستگی داشت. این برای همه روشن بود. در نهایت همه چیز همان طور که می‌خواستم پیش رفت و ماندم.

سرمربی ایتالیایی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: اینکه باشگاه رئال‌ می‌خواهد به همکاری با من ادامه دهد، برایم ارزشمند است. جزئیات چندان مهم نیست چون همیشه گفته‌ام تمدید قرارداد برای من موضوعی نیست که بخواهم سریع انجامش بدهم. این قرارداد تا ۳۰ ژوئن اعتبار داشت و باشگاه تصمیم گرفت فعلا آن را تمدید کند چون از کارم راضی است و می‌خواهد با من ادامه دهد. این خیلی خوشحالم می‌کند. نمی‌دانم می‌توان این را یک موفقیت در نظر گرفت یا خیر چون موفقیت در اینجا به معنای پیروزی در هر مسابقه است.

او در پنج فصل مربیگری رئال مادرید، ۱۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است: دو لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در لیگ ، دو قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، دو سوپرجام اروپا،  دو کوپا دل‌ری و یک سوپرجام اسپانیا.

کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای است که چهار قهرمانی در اروپا بدست آورده و بیشترین پیروزی را در تاریخ این رقابت‌ها با ۱۱۸ برد بدست آورده. او همچنین اولین مربی است که در پنج لیگ معتبر اروپایی (ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا) قهرمان شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.