ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور، گفت: در پی اقدام تروریستی عصر امروز در مسیر گلزار شهدای کرمان، تمام ظرفیت‌های امدادی ارتش در کرمان پای کار آمده است.

امیر غلامعلیان: تمام ظرفیت‌های امدادی ارتش در کرمان پای کار است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور ضمن ابراز تأسف از اقدام تروریستی در کرمان، گفت: بلافاصله پس از انفجار و به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از مردم بی‌گناه کشور در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یگان‌های امدادی، درمانی، خدماتی و پشتیبانی ارتش در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه بیمارستان امام حسین (ع) نیروی زمینی ارتش در همان لحظات اول حادثه شروع به پذیرش مصدومان حادثه کرد، افزود: چندین دستگاه خودروهای آتش‌نشانی، آمبولانس و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده و در حال ارائه خدمت‌رسانی به مصدومان هستند.

امیر غلامعلیان، بیان کرد: تمام ظرفیت‌های امدادی ارتش پای کار است و در صورت درخواست و نیاز ستاد بحران، هلال احمر و دیگر ارگان‌های استان کرمان، بالگردها و اورژانس هوایی هوانیروز نیز برای انتقال مجروحان و شهدا اجرای مأموریت خواهد کرد.

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور افزود: بیمارستان امام حسین (ع) نیروی زمینی ارتش با کادر درمان مجرب و تجهیزات و داروهای مکفی در خدمت مصدومان حادثه است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.