پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

درخشان: مقصر مشکلات پرسپولیس خود گل‌محمدی است

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به وضعیت کنونی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر مقصر اصلی شرایط موجود را یحیی گل محمدی می داند و معتقد است او رفتار درستی در لحظات تاثیرگذار نداشت، مصاحبه حمید درخشان درباره اتفاقات اخیر را در ادامه با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

 چرا در بازی آخر نیم فصل سرخ‌پوشان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل تیم بحران‌زده مس رفسنجان نرسیدند؟

بازیکنان پرسپولیس خوب نبودند و گلی هم که زدند روی اتفاق بود. در نیمه دوم هم تیم خوب نبود و به هر حال به همین دلیل هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.

 دلیل ضعیف ظاهر شدن بازیکنان پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بحران‌زده را چه مواردی ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم تاکتیک پرسپولیس و نوع بازی‌اش برای حریفان رو شده است و تیم باز هم با همان تاکتیک قدیمی بازی می‌کرد و ما باز هم شاهد بازی در عرض و پاس‌های رو به عقب بودیم و تغییری در روش و نوع بازی سرخ‌پوشان ندیدیم از همین رو هم شاهد بودیم که به تساوی رسیدیم و به بن بست خوردیم.

 اما به نظر دست سرمربی پرسپولیس هم به لحاظ بازیکن خالی است؟

در هر صورت اگر بازیکن هم به اندازه کافی نداشته باشید به مشکل می‌خورید اما صرفنظر از این مسائل پرسپولیس در فاز دوندگی و فیزیکی و موارد فنی شادابی لازم را نداشت و به طور کلی مهره‌های پرسپولیس آن تلاش و انگیزه لازم را برای برد و پیروزی از خود ارائه نمی‌دادند.

 یحیی گفته سخت‌ترین نیم فصل خودش را در پرسپولیس سپری کرده است!

به هر حال این تقصیر من و شما نیست!

 منظورتان را واضح توضیح می‌دهید؟

من فکر می‌کنم در خریدهایشان اشتباه کردند.

 سرمربی تیم معتقد است خریدها به اندازه کافی نبوده و مدیرعامل بازیکنانی مانند نبیل را خودشان جذب کرده‌اند!

خب شما می‌توانید در این خصوص با مدیر تیم صحبت کنید که چند بازیکن را ایشان جذب کرده‌ و چند بازیکن دیگر را هم سرمربی گرفته‌.

 خودتان در خصوص مسائل فنی چه نقدی دارید؟

ما بحث فنی داریم و باید این را در نظر بگیرید که ما با همین نفرات قهرمان شدیم و جدا از یکی دو بازیکن همه بازیکنان همان‌هایی بودند که فصل قبل هم در پرسپولیس بازی می‌کردند. از این رو من مشکل را تنها در کمبود بازیکن نمی‌دانم بلکه در جای دیگر می‌بینم و اعتقاد دارم که باید اشکال را در خودشان جست‌وجو و پیدا کنند و به نوعی ارزیابی فنی و کاملی از خودشان داشته باشند که می‌تواند شامل نوع گل زدن، در چه مواقعی نمی‌توانند گل بزنند و چرا بازیکنان به لحاظ انگیزشی دچار مشکل هستند، باشد.

 مشکل و اختلاف نظر یحیی و مدیرعامل تیم چگونه حل می‌شود؟

باید همه چیز را به قول معروف بریزند روی میز تا نکته ناگفته‌ای باقی نماند.

 خود شما هم اعتقاد دارید در چه پست‌هایی پرسپولیس به بازیکن جدید نیاز دارد؟

در خط حمله حتماً به مهاجم نیاز داریم در خط دفاع و هافبک هم بازیکن می‌خواهیم.

 اما اگر یحیی و درویش به توافق نرسیدند سرمربی تیم شاید این بار از پرسپولیس برود؟

15 بازی باقی مانده و تیم هم تا صدر دو امتیاز فاصله دارد به همین دلیل نباید این قدر نگران بود و کار را تمام شده دانست. حتماً یحیی برای بهتر شدن تیمش و برای اینکه بخواهد تیمش شراط خوبی پیدا کند قادر است با خرید پنج شش بازیکن جدید شرایط را بهبود بخشد و تیمش را ترمیم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.