آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام‌های جداگانه حمله تروریستی به تجمع مردمی درگلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

آیات سبحانی و فاضل لنکرانی حمله تروریستی در کرمان را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین،  در پیام آیت الله سبحانی آمده‌است: با کمال تأسف و تأثر فراوان، بار دیگر دست خون آلود دشمنان اسلام و بشریت در همایش تقدیر از سردار سلیمانی، سرزمین ایران عــزیز را با خون شهداء و مجروحان رنگین کرد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

در این پیام تاکید شده‌است که "عامل و عاملان این جنایت هولناک به اشد عذاب الهی گرفتار خواهند بود و قبل از آن با همت سربازان گمنام شناسایی شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید".
آیت الله سبحانی، "این مصیبت بزرگ را به ملت عزیز ایران و وابستگان شهیدان راه فضیلت، تسلیت گفته و برای آنان علو درجه" خواستار شده‌است.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی نیز در پیامی درخصوص حادثه تروریستی کرمان آورده‌است: حادثه بسیار دلخراش تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع زیادی و مجروح شدن عده‌ای بی‌شمار در سالروز شهادت سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، رخ داد همه انسان‌های با شرف و آزادگان و مؤمنان را داغدار کرد.

در این پیام تاکید شده‌است: پر واضح است که این عمل ددمنشانه عمق کینه و دشمنی سازمانهای صهیونیستی و گروههای وابسته به آنان را نسبت به ملت امام حسین علیه السلام نشان می‌دهد، ریشه همه این کشتارهای وحشیانه را در میان رؤسای آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی باید جستجو کرد.

ادامه پیام حاکی است: تردیدی نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مقاومت از استمرار یاد سردار بزرگ مقاومت و مکتب او و حضور انبوه زائران مرقد او، وحشت و دلهره دارند که باید داشته باشند.

در پیام این استاد حوزه تاکید شده‌است: جنایتکاران بدانند با این جنایت بزرگ، مقاومت ملت‌های اسلامی بیشتر و مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی نزدیکتر می‌شود.

آیت الله فاضل لنکرانی، "این حادثه را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت" گفته و ابراز امیدواری کرده‌است که هر چه زودتر عاملان و مسببان این حادثه شناسایی و با مجازات شدید آنان، قلوب همه مجاهدان و مردم شاد شود.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران مزار سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.