معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام از کشف یک واحد انبار نگهداری کود شیمیایی قاچاق در شهرک صنعتی ششدار خبر داد.

کشف یک واحد انبار نگهداری کودشیمیایی قاچاق در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، مهدی کاکاخانی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری رئیس دادگستری شهرستان چوار، تعزیرات حکومتی استان، بازرسین اداره صمت، خدمات حمایتی کشاورزی، پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی تعداد ۴۰۰۰ کیسه کود شیمایی اوره به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک سوله در محل شهرک صنعتی ششدار به صورت مخفیانه نگهداری می‌شد، شناسایی و به عنوان کالای قاچاق توقیف شد.

وی افزود: در محل این انبار یک دستگاه پرکن و دوخت نیز شناسایی شد که عوامل با هدف تغییر کیسه‌ها و بسته‌بندی مجدد، قصد قاچاق آن را داشتند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از خروج این محصولات جلوگیری به عمل آمد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام با بیان اینکه کود شیمیایی جز محصولات یارانه‌ای است و دولت با هدف حمایت از تولید با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد، بیان کرد: هرگونه خرید و فروش خارج از شبکه تخلف بوده و با متخلفین  برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.