سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرده و روز مادر را به وی تبریک گفت.

دیدار سخنگوی سپاه با مادر شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" در سبزوار

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف به مناسبت گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرده و روز مادر را به وی تبریک گفت. 

وی در این دیدار که همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت،‌ اظهار داشت: گرچه فقدان فرزند شهیدتان برای شما سخت است، اما صبر در برابر این فراق پاداش معنوی و اخروی عظیمی به همراه خواهد داشت.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به خود می‌بالیم که خادم ملت و خدمتگزار بزرگوارانی چون شما مادران صبور شهید هستیم و این را برای خودمان یک توفیق الهی قلمداد می‌کنیم.

شریف با اشاره به اینکه شهادت توفیق و سعادتی است که از جانب پروردگار به انسان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی و خوب شما مادران شهید، باعث شد شهید عزیز ما در یک حرکت انسانی و ارزشمند، کاری کارستان کند که برای همیشه تاریخ به یادگار بماند.

مادر شهید الداغی نیز در این دیدار گفت: منزل این شهید، خانه همه ملت است، چرا که "حمیدرضا" تنها به ما تعلق ندارد، بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.