معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با اشاره به رایزنی وزارت بهداشت با سازمان‌ برنامه و امور اداری و استخدامی برای جذب ۲۵۰۰۰ نیروی دیگر در وزارت بهداشت، از احتمال برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وزارت بهداشت برای جذب ۲۵۰۰۰ نیروی دیگر رایزنی می‌کند/ احتمال برگزاری آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۳

بهروز رحیمی از آغاز مصاحبه‌های آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در مهر امسال برگزار شد و حدود یک ماه تا ۴۵ روز دیگر نیز مصاحبه‌های مربوط به این آزمون، به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی هستیم تا بتوانیم تا پایان سال، مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر را نیز در وزارت بهداشت دریافت کنیم.

رحیمی ادامه داد: در صورتی که مجوز جذب این ۲۵ هزار نفر جدید نیز صادر شود، افراد پس از برگزاری آزمون استخدامی در سال آینده، جذب خواهند شد.

آخرین خبرها از تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درباره تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت نیز گفت: درباره تبدیل وضعیت نیز در جامعه ایثارگری بیش از ۷۰ هزار نفر مشمول تبدیل وضعیت شدند؛ در حال رایزنی هستیم تا کارکنان شاغل در ایام کرونا نیز در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت تبدیل وضعیت شوند که جمعیتی در حدود ۱۰ هزار نفر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.